2012. március 8., csütörtök

Kismama nadrágok 60-70kg-s hölgyre elsőkézből! - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Köszöntelek az aukciómon!
Kislányom kinőtt ruháit, és egyéb babázással kapcsolatos dolgot kínálok eladásra, valamint családom feleslegessé vált dolgait is néha. Ha időd engedi, kérlek nézd meg a többi termékemet is! Köszönöm!
Igyekszem mindig a lehető legpontosabb leírást adni a termékeimről, de ha kérdés van, tedd fel bátran, megpróbálok minél előbb válaszolni!
Az aukció tárgya egy barna kockás vászon kismama nadrág.   
Én 168cm vagyok és terhességem alatt 54-73kg voltam. Ezt a nadrágot imádtam. Nagyon-nagyon kényelmes! Puha vászon anyagból van, nem túl vastag, nem is vékony annyira. 5 hós terhesen vettem és végig tudtam hordani, vezetéshez, itthonra, vendégségbe... stb. A derékrésznél nem nyom egyáltalán ülő helyzeben, a pamut pocimelegítőt amíg kisebb hasam volt duplán hajtva hordtam, így fini meleg, nagy hassal meg szimplán, de jó hosszú, belefértem! : ) Használt, de jó állapotú. Combközött picit bolyhos, de nem feltűnő, és a poci részén a pamut ugye megnyúlt egy kicsit, nagy hason minden megnyúlik.... Bár sok kismamanadrágom volt, ez volt a kedvenc, bátran ajánlom hozzám hasonló kismamáknak. Kintre sétálni hideg, de otthonra, vagy autóba nagyon ideális, a kedvenced lesz! Pici hibája, hogy az egyik alján a felhajtás 10cm-en elengedett, 5 perces varrás kb.
Új ára 5000. - Ft volt.  
Méretei:
 teljes hossz: (derék-alja) 97cm (+pamut rész! )
belső szárhossz: 81cm
derékbőség: 45cm(x2)
csípő: gumis pamutrész
pocimelegítő magassága(csípő-tetejéig): 38cm elöl, 22cm hátul
Az anyaga rugalmas, laza, bő fazonú... aztán idővel majd passzentos lesz. : ))
Mosva küldöm! Vasalva nincs.
Köszönöm, hogy itt voltál!
Nézz be hozzám, hátha megtetszik még valami! : ))
Van több kismamanadrágom is, ha többet veszel engedek az árból!



Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Az aukció vége: 2012-03-12 08:33
. Kismama nadrágok 60-70kg-s hölgyre elsőkézből! - Jelenlegi ára: 2 500 Ft